Horten tapte 6.runde i NM for klubblag mot Topbridge med 11 IMP. Dermed var eventyret over, men vi må få berømme laget for innsatsen og for å ha kommet så langt (lenger enn på svært lengde!)
Relaterte artikler
Klubbinfo
Ikke tirsdager
De fra styret tilstedeværende i går ble enige om at vi ikke forsøker å få igang tirsdagsbridge igjen før i september. Så det blir bare torsdagsbridge gjennom sommeren.
NM lag
Trekning i cupen
Horten trakk BK Sølvknekt 1 og BK Sølvknekt 2 i første av Norgesmesterskapet for klubblag 2021!
Fra styret
Årsmøtet 2026
Årsmøtet avholdes 12. mars 2026 kl. 18:00 i klubbens lokaler. Saker som ønskes tas opp må være styret i hende innen 4. mars! Innkallingen ligger under «Arkiv» 🙂