Det skjer mye i september – og klubben trenger deg!

Det skjer mye i september og Horten BK trenger deg

Lørdag 3. september er det både Frivilligdagen i Horten og Bridgens dag.

Bridgeklubben skal ha stand i Lystlunden, sammen med ca 60
andre lag og foreninger. Dette skjer i tidsrommet 11-15 på lørdagen. Vi trenger at noen av medlemmene kommer og spiller bridge – og gjerne er tilgjengelig for å promotere bridge og svare på spørsmål om vår hobby. Vi har med varmt og kaldt å drikke + noe å bite i. Selvsagt har vi med kort og meldebokser. Vi har i år dobbelt så stort telt som i fjor.

Om kvelden har vi valgt å ikke ha turnering, men Larvik skal ha en som alle medlemmene selvsagt er velkommen til. Det simultanturnering og det koster kr. 50,- inkl. pizza. Ellers kan du spille simultanturneringen på Realbridge (det legge vi mer informasjon om på både Facebook siden vår og hjemmesiden fredag).

I helgen torsdag 22. september til søndag 25. september har alle 8 bridgeklubbene i Vestfold gått sammen om å arrangere NM finalen for par. Det skjer i Larvik. Til det arrangementet trenger vi hjelp til gjennomføringen. Se på listen nedenfor å gi tilbakemelding om det er noe du kan tenke deg å være med på. Klubben sørger for at du får mat og drikke – i tillegg vil vi betale for transport med egen bil eller for eks. tog, alternativt ordne med transport om det er behov for det. Spillerhotellet ligger på skrå over gaten for jernbanestasjonen.

Her er hva vi trenger hjelp til:

Torsdag 22. Kl. 17.00 – 20.00 Rigging 8 – 10personer totalt
Fredag 23. Kl. 08.30 – 15.00 Kortansvarlig 1 person
  Kl. 15.00 – 20.00 Kortansvarlig 1 person
  Kl. 15.00 – 20.00 Salvakt 2 personer
Lørdag 24. Kl. 08.30 – 15.00 Kortansvarlig 1 person
  Kl. 15.00 – 20.30 Kortansvarlig 1 person
  Kl. 15.00 – 20.30 Salvakt 2 personer
Søndag 25. Kl. 08.30 – 15.00 Kortansvarlig 1 person
Kl. 15.00 – til ferdig Nedrigg 6 personer
  • Salvaktene skal rydde, gå med slipper, hjelpe til med kortbæring og annet smått arbeid som oppstår.
  • Kortansvarlig har ansvar for at det legges fram riktige kort, og at det er nok kort på byttebord – samt nedpakking av kortene igjen.
  • Rigging er fysisk arbeid! Da skal det monteres bord med skjermer, settes ut stoler, sette ut meldebokser +++, og motsatt ved nedrigg

I tillegg trenger vi hjelp til BBO-overføringen. Men her er vi ute etter noen med erfaring som kan følge tempoet i spillet og være ajour – i tillegg ha noe erfaring fra spill med skjermer.

Ikke glem at noen av landets (derav også Nordens, Europas og verdens beste spillere kommer. Se lise her: https://www.bridge.no/Turneringer/NM-par-plassfordeling/Oversikt/NM-par-plassfordeling/2022/Kvalifiserte-par

Vi håper du kan hjelpe til i september, send mail eller SMS til 917 24 972 og si ifra