De fra styret tilstedeværende i går ble enige om at vi ikke forsøker å få igang tirsdagsbridge igjen før i september. Så det blir bare torsdagsbridge gjennom sommeren.
Av og til så skjer det feil ved bridgebordet, og en vanlig foreteelse er at en motspiller «dupper litt» og ikke følger farve. Hvis dette ikke blir oppdaget før etter at det er spilt til [ les mer..]