Harald og Karl Johnny vant første korona-runde

Da Horten BK, som eneste klubb i Vestfold krets, åpnet torsdag 14. mai vant Harald Nygaard og Karl Johnny Solberg.  Til tross for strenge smittevern-regler var det ingen sure miner hverken over ekstraoppgaver eller tapte stikk.  Alle spill var fulldublert, og antibak og rensemidler til bord og stoler var på plass.

Det var god plass til 4 bord i hovedsalen, selv om bredden på bordene var økt fra 80 til 120 cm.

Vi har foreløpig satt grense ved 4 bord for å arrangere, og ved 8 bord som maksimum.

De som kommer til oss for å spille skal vite at alt er tatt hensyn til.  Vi kommer til å arrangere to kvelder i uken (tirsdag og torsdag) inntil videre, og påmelding skjer via turneringsoversikten på bridge.no eller ved mail til hortenbridgeklubb@outlook,com.

Vi håper å se dere neste uke også